Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар у період 14 днів. Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю. Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком). Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. Кошти за товар повертаються на протязі 3 днів з моменту повернення товара. У такому випадку зворотню доставку сплачує магазин Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця). Умови повернення: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем; подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. Кошти за товар повертаються на протязі 3 днів з моменту повернення товара. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Телефон для зв'язку та вирішення питань щодо повернення 099 781 25 90 Пошта modadiva3@gmail.com Адреса "Нової пошти" для повернення товару м. Одеса, відділення №50
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.